REKLAMACE
REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ PRO REKLAMACI ZBOŽÍ ZAKOUPENÉHO V ESHOPU HERZ
Označení zboží:
Kupní smlouva č./objednávka č./faktura č.:
Popis závady (popište důvod reklamace – jak se vada projevuje):
Bylo již toto zboží reklamováno: ANO / NE
Datum reklamace:
IDENTIFIKACE KUPUJÍCÍHO
Jméno a příjmení/obchodní firma:
Bydliště/sídlo:
Obec:
PSČ:
IČO:
Kontaktní e-mail:
Kontaktní telefon:
Datum:
Informace pro kupující (výňatek z VOP e-shop HERZ, s.r.o.)Kupující je po uplatnění reklamace povinen na své náklady doručit reklamované zboží do sídla prodávajícího (tyto náklady budou v případě uznání reklamace kupujícímu ze strany prodávajícího uhrazeny). Ke zboží je třeba přiložit kopii dokladu o koupi/fakturu/doklad o poskytnuté záruce.Upozorňujeme, že zboží je třeba řádně zabalit, tak aby nebylo poškozeno přepravou.Za škody vzniklé přepravou prodávající neodpovídá!Prodávající nepřebírá zásilky zaslané na dobírku a nehradí při převzetí reklamovaného zboží přepravci náklady na přepravu!Reklamované zboží je třeba doručit včetně všech součástí! Reklamované zboží je třeba nepoužívat, aby nedošlo ke zhoršení závady!
HERZ, s.r.o. I +420 544 234 381 I office@herz.cz I www.herz.cz